Jak zrobić automatyczny spis treści w Wordzie


1. Otwieramy dokument, w którym chcemy utworzyć atuomatyczny spis treści.
Aby program Word "wiedział" co ma się znaleźć w naszym spisie, musimy na początku "pokazać" mu te elementy.
Robimy to następująco:
a)Zaznaczamy tytuł naszego rodziału,
b)Klikamy na zakladkę "Narzędzia główne",
c)Wybieramy "Style".

Obrazek poniżej pokazuje etap naszej drogi :)

Błąd


2. Klikamy na strzałkę (pokazaną na obrazku poniżej), lub na klawiaturze wciskamy jednoczeście ctr+alt+S. Rozwija się nam lista styli, na ktorej wybieramy polecenie "Tytuł"". W zależności od wybranego stylu, wygląd naszego zaznaczonego elementu będzie się zmieniał.

Błąd


3. Teraz należy wszystkie rozdziały z naszej pracy, które mają znaleźć się w naszym spisie, potratowac tak jak powyżej.
Z racji, że już używaliśmy styli do wygenerowania "Tytułu", w pkt. 2-gim, możemy już tylko po zaznaczeniu kolejnego rozdziału, który ma znaleźć się we spisie, kliknąć na zakladce style "Tytuł", jak na obrazku poniżej:

Błąd


4. Jak już zaznaczymy wszyskie elementy, które mają znajdować się w naszym automatycznym spisie treści, postępujemy następująco:
a)Ustawiamy kursor w miejscu, na stronie, ktorej ma sie znaleźć nasz spis treści,
b)Przechodzimy do zakładki: "Odwołania"
c)Wybieramy pozycję: "Spis treści"
d)Wybieramy: "Tabela automatyczna 2"


Błąd


5. Efekt końcowy na obrazku poniżej. Jeżeli, któryś z elementów nie przypadł nam do gustu, klikając prawym przyciskiem myszy i wybierając menu ->czcionka, możemy zmodyfikowac np. rodzaj czcionki, kolor, wielkość itp.

Błąd


Aby dowiedzieć się jak przygotować ręcznie spis treści w Wordzie kliknij:
Ręczny spis treści w Wordzie



Ewentualnie, odpowiedzi można szukać za pośrednictwem wyszukiwarki:)


stat4u